Velomanai Team

Dviračių mėgėjų klubo ir varžybų komandos forumas
Dabar yra 2019-11-12 00:18

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 5 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 2015-04-16 18:23 
Atsijungęs
Velomanai Team

Užsiregistravo: 2015-03-10 18:41
Pranešimai: 120
Miestas: KAUNAS
Stilius: Plentas
Tarp pratimų pertraukos neilgesnės kai 1 minutė, o tarp serijų kuo trumpesnė ir neilgiau kaip 30 sekundžių.

1. Atsigulus ant kilimėlio kelti ištiestas rankas ir kojas į viršų 4x15

2. Rementis alkūne ir pėdomis kelti klubus šonu į viršų 3x20

3. Susirietimai gulint ant kilimėlio 4x20/ kojų pritraukimas sėdint ant suolo 4x max (susperse

Tai vienas populiariausių ir dažniausiai naudojamų pratimų vystant pilvo preso raumenis.

Atlikimas:

Atsigulate ant kilimėlio. Sulenkiate kojas ir pėdas pastatote ant kulnų. Rankas sudedate ant kaklo (ne ant galvos kaip dauguma įpratę . Iš pilvo išpučiate visa orą, įtraukiate pilvą kiek įmanoma į vidų ir tada riečiatės į kamuoliuką kiek išeina. Visada tarp smakro ir krutinės išlaikote tokį pati tarpa, maždaug per kumštį. Atsilenkiant atgal įkvėpiate ir toliau pratimą kartojate iš naujo.

Statinis pilvo preso pratimas
Šis statinis pilvo preso pratimas puikiai sutvirtina visus juosmens srities raumenis, pečius, nugaros dalį, taip pat ir vidinius pilvo preso raumenis. Atlikdami šį pratimą sustiprinsite juosmenį, o tai labai pravartu dirbantiems sėdima darbą ar turintiems mažai fizinės veiklos.

Atlikimas:
Remiatės alkūnėmis ir kojų pirštų galais į grindis. pakeliate visa kūną į horizontale padėtį. Visa nugarą laikykite tiesiai, neišrieskite jos ties juosmeniu. Atlikdami pratimą visa laiką laikykite pilvą kuo labiau įtraukta į vidų ir įtempta, kad pajustumėte kaip įsitempia vidiniai pilvo raumenys. Kvėpuokite krūtine.
Pratimą atlikite serijomis nuo 30s iki 110 sekundžių.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2015-04-16 18:26 
Atsijungęs
Velomanai Team

Užsiregistravo: 2015-03-10 18:41
Pranešimai: 120
Miestas: KAUNAS
Stilius: Plentas
Pratimai atliekami su nedidesne kaip 1 min pertrauka tarp serijų ir 2 min pertrauka tarp pratimu.


1. Sumo pritūpimai (kojos plačiai) 6,8,10,12


2. 4-6 įtūpstai einant į prieki su hanteliais + 3-6 pritūpimais su hanteliais (kojos siaurai). Pratimai atliekami vienas po kito ratu. Pratimą kartoti iki negaliu maksimaliai. Šį pratimą atlikite nedaugiau kaip 3 serijas iki maksimumo.


Paskutinį kartą redagavo Liudvikas 2015-04-16 22:37. Iš viso redaguota 1 kartą.

Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2015-04-16 20:43 
Atsijungęs
Velomanai Team

Užsiregistravo: 2015-03-10 18:41
Pranešimai: 120
Miestas: KAUNAS
Stilius: Plentas
Tempimo pratimai dviratininkams:

Norite sumažinti raumenų skausmus po važiavimo? Atlikite keletą nesudėtingų tempimo pratimų.

Keturgalviai (priekiniai šlaunų) raumenys labiausiai apkraunami važiuojant dviračiu, todėl dažniausiai juos ir skauda. Šį tempimo pratimą atlikite stovėdami.

Dešine ranka suimkite dešinę pėdą. Dešinį kulną švelniai traukite prie dešinės sėdynės. Taip tempsite čiurną ir šlaunies priekį. Tempkite 20 sekundžių, bet neturite jausti skausmo keliuose. Pakartokite su kaire puse.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2015-04-16 20:48 
Atsijungęs
Velomanai Team

Užsiregistravo: 2015-03-10 18:41
Pranešimai: 120
Miestas: KAUNAS
Stilius: Plentas
Nesvarbu,kas esate PLENTO ar MTB čempionas , ar tiesiog kartais pasivažinėjate dviračiu – bet kuriuo atveju labai svarbu suvokti skysčių svarbą.
Yra daug „sporto gėrimų“, tačiau pagrindinis gėrimas sportuojant turėtų būti vanduo. Kai imate jausti troškulį, tai reiškia, kad kūnas jau yra dehidratavęs. Dėl to galite jausti nuovargį, karštį, bereikalingai suaktyvėja širdies veikla.
Todėl reikia vežtis vandenį ir pastoviai atsigaivinti.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2015-04-16 20:56 
Atsijungęs
Velomanai Team

Užsiregistravo: 2015-03-10 18:41
Pranešimai: 120
Miestas: KAUNAS
Stilius: Plentas
Šalmas ir pirštinės dviratininkui būtini:
http://www.ostemeda.lt/component/conten ... nkui-btini


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 5 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Pereiti į:  
cron
Veikia su phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007