Velomanai Team

Dviračių mėgėjų klubo ir varžybų komandos forumas
Dabar yra 2019-10-22 11:40

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 226 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5 ... 23  Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Treniruotės plente
StandartinėParašytas: 2015-03-12 14:10 
Atsijungęs
Velomanai Team

Užsiregistravo: 2015-03-09 19:55
Pranešimai: 472
Miestas: Kaunas
Vardas, pavardė: Jonas Zaveckas
Aš tai žinau, kad savaitgali negalėsiu, bet su taktika ir strategija mum kažką reiks daryti. Labai yra džiugu, kad mūsu daug, bet drausminės nuobaudos turėtų prasmę :) Gal sutarti, kad kol kas stiprausi kalnuose eina i galą arba važinėja pirmyn-atgal kol visi užsirioglins, gal treniruotes daryti trasoje su ratais (sodai link karjeru pvz, nera ikalniu, niekas nedingsta). Ratai gal neidomu, bet tai yra treniruotės ir sportinis interesas 'uber alles' ir ne kitaip. Arba tada reiks sloksniuotis. Sutarti, kad yra dvi grupės maks, pirmi varo normaliai, kaip visada, bet iš antros negalima nieko numesti jau (kad nebūtų pamestų). Nori, bandai persikelti, vytis ar dar kažkaip.
Kaip suprantu, ikalnės dabar daug kam dar kažką reiškia. Reiškia iškoti trasų reikia be jų. Arba ratukais. Kažkaip šitas variantas toks labiau patrauklus. Nesinorėtų išsibarstyti.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Treniruotės plente
StandartinėParašytas: 2015-03-12 14:25 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2015-03-10 10:27
Pranešimai: 401
hansas rašė:
Aš tai žinau, kad savaitgali negalėsiu, bet su taktika ir strategija mum kažką reiks daryti. Labai yra džiugu, kad mūsu daug, bet drausminės nuobaudos turėtų prasmę :) Gal sutarti, kad kol kas stiprausi kalnuose eina i galą arba važinėja pirmyn-atgal kol visi užsirioglins, gal treniruotes daryti trasoje su ratais (sodai link karjeru pvz, nera ikalniu, niekas nedingsta). Ratai gal neidomu, bet tai yra treniruotės ir sportinis interesas 'uber alles' ir ne kitaip. Arba tada reiks sloksniuotis. Sutarti, kad yra dvi grupės maks, pirmi varo normaliai, kaip visada, bet iš antros negalima nieko numesti jau (kad nebūtų pamestų). Nori, bandai persikelti, vytis ar dar kažkaip.
Kaip suprantu, ikalnės dabar daug kam dar kažką reiškia. Reiškia iškoti trasų reikia be jų. Arba ratukais. Kažkaip šitas variantas toks labiau patrauklus. Nesinorėtų išsibarstyti.

Kas cia per drausmes nuobaudos?:D del strategijos viskas ok, bet manau kas treniruojasi pilnai distanciaji ir puse, neturetu vienodai treniruotis. Seip kiek seniau mates tai kas seip fiziskai geriau pasiruoses, tas ir geriau i ikalnes lipa. Pasakok placiau apie strategijas;)


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Treniruotės plente
StandartinėParašytas: 2015-03-12 14:32 
Atsijungęs
Velomanai Team
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2015-03-09 17:11
Pranešimai: 157
Miestas: Kaunas, Šilainiai
Stilius: Plentas
Vardas, pavardė: Saulius
Bausmės - atsispaudimai ant Via Balticos ar Jonavos plento :) :)
Kalbant apie grupinį važiavimą, tai jo, norėtųsi tvarkingo važiavimo vykdant planą ar siekiant kažkokio tikslo.
Pamenu, kaip praeitais metais Stakėnas ant Zatyšių kelio sureguliavo grupės "vertuškę" - smagu buvo.....


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Treniruotės plente
StandartinėParašytas: 2015-03-12 14:44 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2015-03-10 10:27
Pranešimai: 401
Saulius rašė:
Bausmės - atsispaudimai ant Via Balticos ar Jonavos plento :) :)
Kalbant apie grupinį važiavimą, tai jo, norėtųsi tvarkingo važiavimo vykdant planą ar siekiant kažkokio tikslo.
Pamenu, kaip praeitais metais Stakėnas ant Zatyšių kelio sureguliavo grupės "vertuškę" - smagu buvo.....

Kitaip tariant reikia kapitono arba komandos lyderio, kuris diktuotu treniruotes tempa, struktura ir t.t


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Treniruotės plente
StandartinėParašytas: 2015-03-12 15:06 
Atsijungęs
Velomanai Team
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2015-03-09 20:41
Pranešimai: 1370
Miestas: Kaunas, Murava
Stilius: Plentas
Vardas, pavardė: Gintaras
Sunku pastatyti visus i jiems naudinga vaziavima kai yra skirtingi pajegumai. Manau neverta bandyt susirinkus tokiam kiekiui zmoniu visus vienu tempu varyt. Mano galva isvaziuojama nuo starto pirmi 10km bendrai kol apsylama, tada greitesni vaziuoja savo tempu, tie kas neissilaiko net ant rato jiems, formuoja antra grupele. Aisku butu gerai antroi letesniu ir tiketina maziau patyrusiu grupeleje kad butu kazkas galintis pavadovaut, gal pamokint vetuske gal galintis visai plaukiancius pritempineti atgal i antra grupe.
Skirtingo pajegumo problema ne tik pas mus. Pvz vakar prasilenkem su trenerio Volungeviciaus jaunais sportininkais. Amziaus grupes v14 v16 v18. Vaziavo jie vakar 115km. Kazkuriais etapais v18 patempe 45kmh tiesiaja. Naturalu v14 nebespeja, jie seda trenerio masinai ant rato. Kai jauni erzilai apsiramina, v14 vel gryzta i grupele. Lydincios masinos mes [kolkas] neturim, kazkaip reikia sugalvot kaip pabegusieji galetu palaukt,stovet salta ir kenksminga, gal tikrai galetu kazkokioj atkarpelej apsisukt, padaryt mini rata 2-5km ir vel dasivyt letesnius. Butu gal net panasiau i varzybas, kai spurtus keicia santykinai ramus vaziavimas grupeje

_________________
Velomanai Team
Plentas, MTB


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Treniruotės plente
StandartinėParašytas: 2015-03-12 15:17 
Atsijungęs
Velomanai Team

Užsiregistravo: 2015-03-09 19:55
Pranešimai: 472
Miestas: Kaunas
Vardas, pavardė: Jonas Zaveckas
Kokios čia trategijos būna aš tai irgi nežinau, bandau mastyti.
Deivux'o vilniečiai rimtose įkalnėse arba po patraukimo - palaukia. Bet jei plaukimas 'lygioj vietoj' tai niekas nelaukia. Aišku, mes tokie nebūsim, reikia šitai kažkaip humaniškiau išspręsti. Rėmėjų skirta surinkimo mašina būtų gerai :) Būtų mūsų 20, tai savaime aišku, kad grupuojamės pagal skonį. 12 irgi yra kiekis gerai besidalinantis. Tik, greičiausiai, darbo dienomis taip nebus. Bet kažkaip ratukų variantas visgi protingiausias būtų. Nuplaukei - darai shortcut'ą. Būtų geras sportinis motyvas - iki kurio stulpo išsėdėsiu. Mum reikia didelio rato, su shortcut'ais kas kilometras. Kaip Lamanšo tunely :)


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Treniruotės plente
StandartinėParašytas: 2015-03-12 15:44 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2015-03-10 10:27
Pranešimai: 401
Gintaras rašė:
Sunku pastatyti visus i jiems naudinga vaziavima kai yra skirtingi pajegumai. Manau neverta bandyt susirinkus tokiam kiekiui zmoniu visus vienu tempu varyt. Mano galva isvaziuojama nuo starto pirmi 10km bendrai kol apsylama, tada greitesni vaziuoja savo tempu, tie kas neissilaiko net ant rato jiems, formuoja antra grupele. Aisku butu gerai antroi letesniu ir tiketina maziau patyrusiu grupeleje kad butu kazkas galintis pavadovaut, gal pamokint vetuske gal galintis visai plaukiancius pritempineti atgal i antra grupe.
Skirtingo pajegumo problema ne tik pas mus. Pvz vakar prasilenkem su trenerio Volungeviciaus jaunais sportininkais. Amziaus grupes v14 v16 v18. Vaziavo jie vakar 115km. Kazkuriais etapais v18 patempe 45kmh tiesiaja. Naturalu v14 nebespeja, jie seda trenerio masinai ant rato. Kai jauni erzilai apsiramina, v14 vel gryzta i grupele. Lydincios masinos mes [kolkas] neturim, kazkaip reikia sugalvot kaip pabegusieji galetu palaukt,stovet salta ir kenksminga, gal tikrai galetu kazkokioj atkarpelej apsisukt, padaryt mini rata 2-5km ir vel dasivyt letesnius. Butu gal net panasiau i varzybas, kai spurtus keicia santykinai ramus vaziavimas grupeje

mano manymu pilnoj ir puses distancijos dalyviu treniruotes turetu vykti arba atskirai arba tavo pasiulytu budu. Asmeniskai kaip ir galiu vaziuoti tuo didesniu temu ir ilgesnius atstumus. Bet poto kuris laikas nenoriu lipti ant dviracio. Siais metais neplanuoju vaziuoti ilgoj distancijoje, tai vazineti po 100km ir daugiau kiekviena karta nlb matau prasmes. Geriau ilgesni isvaziavimai savaitgali, o intervaliniai trumpesni isvaziavimai paprastom dienom(kadangi moksliskai irodyta kad greiciau pasieki reikiama fizine forma)


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Treniruotės plente
StandartinėParašytas: 2015-03-12 16:09 
Atsijungęs
Velomanai Team
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2015-03-10 10:47
Pranešimai: 1398
Miestas: Kaunas
Stilius: all round
Vardas, pavardė: Donatas
Aš važiuosiu pusę distancijos lenktynėse, bet manau, jei labai nekeliant tempo, vieną kartą per savaitę visai neblogai 80-100 km treniruotė.
o intervalai, įkalnės, ar dar kokios treniruotės... nežinau, ar lengva būtų surast su kuo važiuot, kad tiktų tempas.
Intervalų dar nesu bandęs, tad juos tikrai vienas darysiu kaip ir įkalnes - važiuosiu tik pagal pulsomatį, diena prieš intervalus ir diena po intervalų - trumpas ir lengvas važiavimas. Tai man kol kas gaunasi, kad su (didesne) grupe važiuot lieka koks kartas per savaitę :) ir tik laikas parodys, kur klydau rinkdamasis treniruočių tipus :)

_________________
Rule #5 .


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Treniruotės plente
StandartinėParašytas: 2015-03-12 16:25 
Atsijungęs
Velomanai Team

Užsiregistravo: 2015-03-09 19:55
Pranešimai: 472
Miestas: Kaunas
Vardas, pavardė: Jonas Zaveckas
d0natas rašė:
Aš važiuosiu pusę distancijos lenktynėse, bet manau, jei labai nekeliant tempo, vieną kartą per savaitę visai neblogai 80-100 km treniruotė.
o intervalai, įkalnės, ar dar kokios treniruotės... nežinau, ar lengva būtų surast su kuo važiuot, kad tiktų tempas.
Intervalų dar nesu bandęs, tad juos tikrai vienas darysiu kaip ir įkalnes - važiuosiu tik pagal pulsomatį, diena prieš intervalus ir diena po intervalų - trumpas ir lengvas važiavimas. Tai man kol kas gaunasi, kad su (didesne) grupe važiuot lieka koks kartas per savaitę :) ir tik laikas parodys, kur klydau rinkdamasis treniruočių tipus :)


Na intervalai ir daromi po viena. Nebent intervalais užskaityti išėjimą vesti. Bet tai toks nelabai intervalas. Nebent tempo ir kokį 20-30 min. Bet žmonės intervalais labiau vadina 1-10 min atkarpas kur 105-130% tavo slenkstinio FTP ar LTHR. Tai tas su grupiniu važiavimu neturi nieko bendro. Nebent kai susirenkam pakalnėj ir smaginamės važinėdami i kalną. Galima ir grupėj, bet reikia pabėgti nuo visų, prieš tai ispėjus, kad nesivytų, ir sugrįžti baigus.
Beje, jeigu sportavimas pradėtas tik šiemet ar pernai po biški, tai tų intervalų dar kaip ir nereikėtų meginti. Anaerobinių - vienareikšmiškai. Bet kas ten pradžioj geriau - nežinau, nebeaktualu (tikiuosi). Bet kad anaerobiniai negerai sveikatai be bagažo - tai visuotinai priimta nuomonė. Pradžioj nebent ties slenksčiu 4-20 min atkarpas pavažinėti sumoj po 30 min per treniruotę.
O be to, jei su pulsometrų darysi intervalus virš slenksčio, tai gali jį išjungti - naudos nebus, vėlavimas maždaug minutė ir daugiau, reiškia jokio orientyro. Gali nebent palikt ijungtą kaip signalizacija, kad pradėtų rėkti kai jau reikalingas elektrošokas :)

Be to, važiuoti 100 km ruošiantis pusei distancijos nėra blogai. Igausi ištvermės ir prie didesnio tempo tu jos išsaugosi daugiau. Tai reikš, kad pradėjus paskutinį ratą Tavo veiksmų laisvė bus didesnė nei dalies kitų (jei tie kiti nepaliks Tavęs įkalnėj dėl didesnės jėgos). Be to suprasi, kad ten tau ne vieta ir pradėsi kitaip metais važiuoti pilną distanciją.


Paskutinį kartą redagavo hansas 2015-03-12 16:33. Iš viso redaguota 1 kartą.

Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Treniruotės plente
StandartinėParašytas: 2015-03-12 16:31 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2015-03-10 10:27
Pranešimai: 401
d0natas rašė:
Aš važiuosiu pusę distancijos lenktynėse, bet manau, jei labai nekeliant tempo, vieną kartą per savaitę visai neblogai 80-100 km treniruotė.
o intervalai, įkalnės, ar dar kokios treniruotės... nežinau, ar lengva būtų surast su kuo važiuot, kad tiktų tempas.
Intervalų dar nesu bandęs, tad juos tikrai vienas darysiu kaip ir įkalnes - važiuosiu tik pagal pulsomatį, diena prieš intervalus ir diena po intervalų - trumpas ir lengvas važiavimas. Tai man kol kas gaunasi, kad su (didesne) grupe važiuot lieka koks kartas per savaitę :) ir tik laikas parodys, kur klydau rinkdamasis treniruočių tipus :)

Ta as ir sakau. Ilgi pasivazinejimai gerai, bet del geresnio atsistatymo tai paskyrti savaitgaliui. O ikalnes pvz atvarai prie silainiu ir kilnojames kol turime jegu:)) intervaliniam vaziavimui nieko ner geriau kaip pasivazineti kauno dviraciu takais, tik isibegeji ir jau kokia bobulka suni vedzioja, vaikas laksto. Prasilenki ramiai ir vel kocioji:) nes kiek ziurejas programu tai taip ir siulo treniruotis. Taip turesim ir laiko antrom pusem ir dviraciams:)


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 226 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5 ... 23  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Pereiti į:  
cron
Veikia su phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007